Herberg in de Balkan

15 mei 2022 - Deventer, Nederland

Voor mijn boekenlijst van de middelbare school las ik ooit 'De herberg met het hoefijzer' van A. den Doolaard. Waarschijnlijk stond het op die lijst omdat het zo dun was. Een verhaal over liefde en vooral wraak dat speelt in Albanië, dat veel indruk op mij maakte als een mysterieus en ruw land. Bijna 45 jaar later wil ik daar gaan kijken. Op de fiets.  In dit blog zal ik onregelmatig wat vertelen over die reis naar en door de Balkan. Woensdag 18 mei gehts los!

1. Joost:
    17 mei 2022
    Goede reis en pomp je banden hard op.
  2. Pascal:
    17 mei 2022
    Klinkt spannend Frank; fiets je alleen? Ben benieuwd naar je avonturen!!
  3. Frank:
    22 mei 2022
    Ja Pascal, it's just me and my horse.
  4. Mariann Hulst-Tulok:
    Veel plezier Frank!!
    Kalo taxirit!
    Groet, Mariann
  5. Mariann Hulst-Tulok:
    17 mei 2022
    Kalo taxidi! Bedoelde ik.
  6. Maud:
    17 mei 2022
    Zet 'm op Frank! Heel veel plezier en een goeie reis, met mooie ontmoetingen en sociale medeweggebruikers!
  7. Mieke Jongebreur:
    17 mei 2022
    Zo fijn, dat je toch op reis gaat!!! Wie weet verminderen de klachten, zoals de man die “het zoutpad” liep.
    Veel plezier en succes gewenst!
  8. Inge:
    17 mei 2022
    Frank, wat fijn dat je toch gaat! Doe lekker rustig aan, maak er een mooie reis van! Misschien heb je toch nog tijd om je fiets heel goed af te laten stellen, of heb je dat al gedaan. Hoe beter je zithouding hoe minder druk op plekken die dat niet fijn vinden.. Heel veel plezier!
  9. Christien Fokkert:
    17 mei 2022
    Dream it, wish it, do it!
  10. Eric Bulters:
    18 mei 2022
    Frank, jou kennende ga je er voor en gaat het goed komen
  11. Lianne:
    21 mei 2022
    Ondertussen heel benieuwd of jij en het tentje de storm hebben doorstaan. Nu al fan van jouw blog Frankie!!! Kus voor onderweg
  12. Frank:
    21 mei 2022
    Storm was bij mij alleen in een glas water. Op andere plekken in de buurt wel echte tornado's, begrijp ik.
  13. Ap:
    28 mei 2022
    Wij blijven je graag volgen, Frank.
    Je verhalen en foto's zijn voor ons goud waard.
    Het lijkt ons niet niks, om naast je fietsinspanning ook nog het luie thuisfront te moeten bedienen. Waar ben je nu? Zie je de Acropolis al?
  14. Frank:
    28 mei 2022
    It's a dirty job, Ap. Nee hoor, het is leuk om te doen en het helpt mij om de ervaringen van onderweg te laten bezinken. Nu aan de Donau bij Dillingen. Hij is wel schon maar niet zo blauw.