Hoera!

3 juli 2022 - Vladimir, Montenegro

Soms is weg zijn minder leuk.  Vandaag is Bryn jarig, hij wordt 2 en ik ben helaas niet op z'n feestje. Maar binnen 2 weken zien we elkaar weer. Gefeliciteerd Bryn en ook voor je pappa en mamma, die je ook nu al vaak op avontuurlijke trektochten meenemen. Misschien dat we ooit nog eens samen gaan? Jij op de tractor, ik in de scootmobiel.

Bryn

1. Mieke Jongebreur:
    3 juli 2022
    Gefeliciteerd met je kleinzoon!!
    Over een paar jaar kun je de aanhangfiets krijgen en er samen op uit trekken, zóóó leuk!
  2. Margot:
    3 juli 2022
    Of allebei op een tractor!
  3. Rob:
    3 juli 2022
    Prachtige foto. Gefeliciteerd !
  4. Ap:
    gefeliciteerd, Frank.
    Bryn mag blij zijn met zo'n stoere opa.
  5. Nicolien:
    4 juli 2022
    Gefeliciteerd met Bryn! Die zul je echt missen nu!
    Wat een rijkdom zo’n geweldig kleinkind 😍
  6. Jeroen bellwinkel:
    4 juli 2022
    Heb je aL vele verhalen gevolgd. Nog geen reactie gegeven. En nu kom je over twee weken (al) weer terug. Mooie ontmoetingen heb je gehad. De verhouding Servië - Bosnië kwam ineens weer heel dichtbij. En de hagedissen in de spelonk deden me denken aan witte gecko’s met ook vliezen over hun ogen. Maar die werden niet zo oud en leefden niet zo diep verborgen. Bryn trouwens ook op zijn tractor terwijl hier de wegen volstaan met tractoren. Op de fiets is beter. Een voorspoedige reis verder!
  7. Frank:
    Dank jewel Jeroen
  8. Rien Cardol:
    5 juli 2022
    Ha Frank, Was helemaal vergeten je te volgen, maar nu alles ingehaald. Mooie verhalen en de foto's ga ik nog bekijken voor je terug bent. Geniet nog van de laatste weken. Gr. Rien
  9. Frank:
    5 juli 2022
    Dank Rien, je hebt nog even rijd hoor.